Poden solicitar a tarxeta os cidadáns que desexen portar e usar armas de 4ª categoría segundo o disposto no artigo 96.6 e 105 do Regulamento de armas.
Persoas físicas que posúan unha arma e soliciten a tarxeta de armas.
O solicitante debe estar empadroado no Concello onde solicite rexistrar a arma.
No caso de que o/a solicitante sexa un/a menor requirirase autorización da persoa que ostente a patria potestade ou tutela. Ademais, os menores de 14 anos soamente poderán usar a arma acompañado da persoa ou persoas que ostenten a patria potestade ou tutela.
Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática poderá descargarse o/os impreso/s desde esta páxina ou acudir ao rexistro do Organismo, onde lle facilitarán este/s impreso/s normalizado/s a presentar.
Presentarase a arma nas dependencias policiais previamente á presentación da solicitude para a súa verificación.
Nome: Solicitude de tarxeta de armas.
Inicio do procedemento: A instancia de parte.
Unidade xestora: Secretaria.
Prazo de tramitación: 1 mes.
Tipo de interesado: Persoa física.
Taxas/impostos: Ordenanza fiscal nº 4.
Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).
Presencial.