Sede electrónica Concello de Ponteceso

23:34:10 Martes 29 de abril 2025
Estás en:

Detalle trámite

Solicitude de tarxeta de armas

Poden solicitar a tarxeta os cidadáns que desexen portar e usar armas de 4ª categoría segundo o disposto no artigo 96.6 e 105 do Regulamento de armas.

Preferentemente de forma telemática a través do botón "Iniciar trámite". Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática poderá descargarse o/os impreso/s desde esta páxina ou acudir ao rexistro do Organismo, onde lle facilitarán este/s impreso/s normalizado/s a presentar.

Presentarase a arma nas dependencias policiais previamente á presentación da solicitude para a súa verificación.

  • En caso de menores, autorización da persoa ou persoas que ostenta/n a patria potestade ou a tutela.
  • Certificado de aptitudes psicofísicas expedido por un centro de recoñecemento autorizado.
  • Factura que acredite a propiedade e características da arma indicándose
    expresamente, marca, modelo, tipo, categoría, calibrar e número de serie.
  • Declaración xurada cos datos da arma: Para os casos nos que sexa imposible a presentación da factura por antigüidade da arma.
  • Certificado de antecedentes penais do solicitante (se este é menor, o certificado será do titor legal).
  • Tarxeta de armas anteriormente expedida para o caso de renovacións.
  • Xustificante de pago de taxas (Expedición da tarxeta de armas de 4.ª categoría: 10,00 €)

Nome: Solicitude de tarxeta de armas.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Unidade xestora: Secretaria.

Prazo de tramitación: 1 mes.

Tipo de interesado: Persoa física.

Taxas/impostos:  Ordenanza fiscal nº 4.

Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite).

                                        Presencial.