O procedemento de "Solicitude de Xestión da Biomasa" permite presentar nas oficinas municipais unha solicitude para que o Concello requira aos propietarios de parcelas para que xestionen a biomasa existente na dita referencia catastral ou que cumpran as distancias mínimas a ter en conta nas plantacións forestais.
Calquera persoa física ou xurídica que se atope afectada pola falta de xestión da biomasa nunha determinada parcela.
De xeito telemático, a través do rexistro electrónico municipal en onde poderá atopar a solicitude específica para a xestión da biomasa ou ben, a través dos restantes rexistros electrónicos de calquera dos suxeitos aos que se refire o artigo 2.1 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.
De forma presencial, no Rexistro Xeral do Concello, onde lle facilitarán o formulario específico que debe cubrir.
Nombre: Solicitude de xestión de biomasa.
Inicio del procedimiento: A instancia de parte.
Tipo de interesado: Personas físicas o jurídicas.
Canales de atención: Telemático (Iniciar trámite).